"Bagaimana kamu masih boleh melakukan maksiat sedangkan kamu tidak dapat bertahan dengan panasnya terik matahariKU" - Hadis Qudsi

Monday, April 20, 2009

walaup0n s0alan tut0 bi0separation tidak mampu ku jawab.. tapi kamu tetap aku update

sigh~~ ( keluhan berat)

oh! tidak begitu baik memulakan mukadimah dengan keluhan berat

tapi itulah pengaduan untuk blog-ku hari ini..

aku mengeluh

soalan bioseparation ini sukar..

sukar sangat!

cam mane la aku boleh buat statement dulu yang megatakan aku chenta subject ni..

ah.. mungkin kerana jiwa fizik-ku masih berbaki nun jauh di lubuk hati.. atau mungkin kerana aku suka dr sufian?? oh! kemungkinan..

tapi biar aku chenta subjek ini.. atau pun aku suka dr sufian..

tapi di saat aku menaip ini.. aku masih lagi tidak dapat menjawab soalan tuto bahkan soalan pertama-nya..

aduh!

dan melakolik-nya lagi..

paper ini exam nyer hari kames nie..

tsk. (t_t). bersedih.

No comments: