"Bagaimana kamu masih boleh melakukan maksiat sedangkan kamu tidak dapat bertahan dengan panasnya terik matahariKU" - Hadis Qudsi

Tuesday, April 21, 2009

itula org kate..kalo dah chenta...

..kan sangat subjek tue.. mmg boleh buat punye!!

haha.. ;D

saya sudah boleh tersenyum.. saya dapat buat jugak tuto biosep itu..

haha ;D



okey.. hari ini saya tenang.. kawan2 baik saya fyrus dan hajar ada bersama saya hari ini.. kami belajar bersama..

walaupon tidak secara literal sebab aku belajar biosep.. fyrus belajar microP and hajar belajar radiation.. tapi sebab mereka ada di sekeliling.. saya tak kusut2 lagi macam semalam.. and aku boleh jawab soalan tuto dengan baik!

laughter sure is the bes medicine!! plus ur frens too!!

tadi dengan diorg.. mmg bergelak ketawa sakan..macam tak hengat dok kat library.. kalo yg kenal aku.. sure tau camne kalo aku gelak kan?? but u just cant imagine how suffer it is kalo kamu cuba tahan gelak..sakittt wooo.. .. tapi itula.. sewiyes tak boleh resist.. mmg tak boleh.. aku sampai tutup2 telinga.. sebab kalo tak... dengar sore fyrus jer nk gelak! haila~~ mmg putus fius..

takot jugak kalo nnt kne fire dengan pak cik library yang mejanya sebetulnya kat belakang kitorg..

aku bukan nk ckp ape la kan.. tapi mmg kitorg ade rekod nie.. bukan sebarang org boleh tegor kami..

---------------------------------------------------------------------------------------------


mase tu first year.. biaselah kami mmg selalu berjumpe dekat library kalo musim2 xm.. pastu tengah2 bes borak2..gelak2.. tetibe kami didatangi seorg makcik yang mempunyai lagak koperat ( sebab die pakai coat la camtu..)

pastu dengan sure lembut yang ditegaskan, die pon berkate..

"awak ingt, awak seorg gune library?"

mmg pedas macam sambal nasi lemak Simpang

'pergh..la makcik!! chill la..' kata kami -- di dalam hati ( ;D ) .. sambil memerhatikan goyang pinggul makcik itu tika dia berlalu pergi..

dan kami..??

kami masih terkedu.. ( buat2 blur sebenarnye.. untuk cover malu kerana diperhati pasang2 mata yg laen..)

okey.. cut it short.. makcik itu adalah KETUA PUSTAKAWAN.. okey !! taraf die bawah satu line jer dari VC taw..

haa.. tengok.. hanya mereka2 yang berpangkat itu jer yg boleh tego kami..

(*&*)..bangga2 !

-------------------------------------------------------------------------------------------------


soooo... okey la..
by the way , my first paper i.e Bioseparation is on tis 23rd..
so..wish me luck , people !!

i may or may not be updating my blog for a while.. coz u know.. concentrating la konon and stuff..

but, i'll keep u posted , ya?!

;D

c u then!!

jazakillahu khayran kasiiraa!!!!!!!!!


ps: jap2.. ini library yang saya selalu bertenggek di dalamnye itu..




cantik kan??

-qwerty off-

2 comments:

Hajar B said...

apsal aku baru prasan post nih?
touching2~
tapi, sangat betul.
gembira sgt lepak dgn korang 2!
macam waktu dulu2
harap masa masa akan datang, kte ada waktu begini lagi!

waniey sudirman said...

hahha;D

hajar.. sangat betul..

sebab pd hari itu aku sgt gembira!!

miss our ol'days together-gether..

miss atiqah and kema t0o..

wish they were around..