"Bagaimana kamu masih boleh melakukan maksiat sedangkan kamu tidak dapat bertahan dengan panasnya terik matahariKU" - Hadis Qudsi

Monday, March 15, 2010

dunia ini kecil bangat! pusing2 situ jua.. pusing2 itu jua

aku ade suke layan satu handoff-kinda-leisure blog..
i had it with me since like hurm.. 2 years ago kott..
so, aku follow la ever since (not literally.. but u noe wat i mean)

suddenly satu hari
the owner restrict kan access to her blog..
so, aku da tak bace la blognyer
ever since..

then kann..
malam tadi i was busy browsing around my FB
klik sane sini tgk perkembangan and pengucupan kawan2 yang lama tak tahu cerita..
bukak la info diorg sume just for the sake to noe
wer are they now..
you know..kinda stuff..

suddenly..
bukak la tis member punye page
i knew her back there
when i had the Sime Darby training kat palace like 6 months ago..

then..
aku terkezzuutt gila!

kawan aku ni adalah owner blog itu kott...
i was a fan of my friend
haha;D

funnilicious-shocking gila !

ps: aku mahu link itu journal.. tapi like i said b4 de da private kann..
so cam no point..
tapi kalo kamu teringin mahu baca..
beritahu saya..