"Bagaimana kamu masih boleh melakukan maksiat sedangkan kamu tidak dapat bertahan dengan panasnya terik matahariKU" - Hadis Qudsi

Thursday, March 12, 2009

ape kejadah mahu tgk setem di pawagam.. kat rumah kamu tak boleh??

adakah kamu-kamu se-biol itu mahu percaya bahwa kamu akan tengok setem secara literal di tempat gelap.. segelap panggung wayang.. ??

kamu mmg biol..aku yg amek biol-ogi nie pon kurang banyak peratus tahap ke-biol-an-nya

SETEM
( maaf saya hanya mampu link kan saja.. lupe plak nk keepvid-kan trailer SETEM nih.. sila maafkan saya)


Is another must-watch-coming-soon
( selain dari cte abang shia 'tarnsformer'..hihi..*muke gatal*)
new brain child of kabir bhatia..
cte die simple jerr.. nk curi setem jerr..
setem je pon.. empat juta jer pon harge de..
( ampat juta ada angka 4 dan diikuti dengan 6 kosong..okey? boleh bayang mahal-tak-boleh-nak-ingat macam mana?)


His las muvie SEPI was brilliant and if cinta can menang the bes film.. no doubt SEPI boleh menang jugak or at least a worth-kind competitor..
boleh pulak ade dramatic twist kat hujung.. mahunye aku tak hujan di hari terik mentari..
aku pon tatau ape yg aku hujan kan..
tapi mmg touch-ing la..
oh!
aku yang emosi..

namun begitu..

sila belanja saya tgk cerita ini

( err..setem maksud saya..bukan sepi.. sepi aku dah tgk.. la.. paham tak?!!..
okey2 xpe.. wani.. sabar2..diorg paham tu ..)

~qwerty off~


No comments: