"Bagaimana kamu masih boleh melakukan maksiat sedangkan kamu tidak dapat bertahan dengan panasnya terik matahariKU" - Hadis Qudsi

Wednesday, December 24, 2008

Where’s the fire? : Of being a klutz scorn.

Sungguhla. Penat aku nak menerangkan kepada org2 yang tak brape nak enlighten ni kan?

Aku da habaq da yang aku tak suke org2 yang ske nak condemn interest other people.
Aku da bgtaw da. Mengapa harus menguji tingkat ke-patient-an aku.

Apelah masalahnyer kalau makhluk2 Allah yang lain minat Syed Muzaffar ke minat Siti ke.. suke kawan ngn Chinese ke.. Indian ke? Suke makan mee goreng mamak tak nak mamak ke.. tak suke makan nasik ker, suke makan ayam, suke main softball.. suke what-ever-yg-de ske ? Suke lelaki gelap ke terang ke , suam-suam kuku ke?

Persoalannya : Mengapa harus censure people ?

What la ur prob wit them actually. Lantak pi kat depa la.. hang dok sebok kacau kain org.. hang p tengok sat dekat kain hang. Elok sangat ka? Bersih sangat ka? Tak dak wahima apa2 taik skali pon ka yg singgah? More or less.. mesti ade debu2 gak kan?

Tidak perlu macam bagus kerana anda tidak pon.

Critisizing people or talking ill behind people is just a cheap and dishonest way to praise urself. Shame on you !

Ni la org2 manusia yang canang diri cam aci bagus sgt tapi tin kosong - omong kosong.
Hidup nak condemn people. Critic people as if u r some kind murni hearted. Please people. Stop being such a jerk. I had enuf. The world had enuf.

No comments: