"Bagaimana kamu masih boleh melakukan maksiat sedangkan kamu tidak dapat bertahan dengan panasnya terik matahariKU" - Hadis Qudsi

Wednesday, August 18, 2010

Hari nie nak buke ape huh?

Hari nie bole la bernafas sikit..
semalam dengan kelmarin tak henti2 pergi buat visit
esok pergi kemuning pulak buat spotmap verification..
hopefully ade la tag2 tu for my reference.
tak de la aku balek in vain..

Jadi efficient ni kenkadang tak bes gak kan??
(ceh! ape hal pulak nie)
aku sort of tak de keje hari nie.. sebabnya..
bile aku schedule kan keje aku..
aku lupe nak fill-up kan keje untok hari nie..
well, sebenarnye aku ade la a few report nak buat, but the thing is
aku dah siap semalam
dang!!
apehal la semalam terlebey rajen
padah hari nie ..
heh!

ke? ko mmg under-efficient..
ko sendiri yang tataw nak buat keje ape..
org laen aku tgk sebok jer..
itu la pasal..
tapi aku tak paham gak sebenarnye ape yg diorg buat..
aku tgk macam keje2 rutin jer..
keje yang mcm key-in data (yang nie mmg aku tahu everlasting job.. mmg tak penah habes)
fiza tgh bace journal ( sebab die mmg tgh on research sekarang)
touch-up spotmap ( job nie aku mmg dah pencen lame dah..aku sub kat staff aku..hehe)
.
.
.
.
.
hari nie nak buke ape huh??

No comments: