"Bagaimana kamu masih boleh melakukan maksiat sedangkan kamu tidak dapat bertahan dengan panasnya terik matahariKU" - Hadis Qudsi

Wednesday, November 5, 2008

im just being provocative..does it hurt u dat much?

aduh!
saya selalu terlupa yang manusia mempuyai tahap
sensitiviti yang berbeza..
...
saya telah men-komen satu entry blog kawan saya and guess what?
dia terasa..mungkin..
kerana dia telah meng-edit entry trsebut..

aduh!
i feel the guilt!
dam la u..
bwat sy rase camni..
saya tak suka rasa serba-bersalah..

i am not condemning ur tods..
mana mungkin..
semua pendapat adalah betul, baik?
i just give you reasons to elaborate more..

but then,
wut else to b said..'
saya menyebbkan kamu offended dgn provokatif ide sy yg off-handed tuh kan?
maka, saya minta maaf..

2 comments:

Hajar B said...

eh mane ade wani..
i tak kesah pon..hahaksS

Anonymous said...

kamu mengapa?
bukan kamulah..
poyokov lovoz!